دہلی پولیس نے سی سی ٹی این ایس سسٹم میں ایف آئی آر، کیس ڈائری درج کرنے کے لیے ہندی ٹائپنگ کے لیے فونیٹک کی بورڈ متعارف کرایا

الدال علیٰ خیر کفاعلہ (شیئر کریں)

نئی دلی: 30 جنوری(ایجنسی)
دہلی پولیس کے کمشنر جناب راکیش استھانہ کے وژن اور ہدایت کے تحت پیشہ ورانہ تفتیش اور ڈیٹا اور ریکارڈ کے انتظام کو آسان بنانے میں ایک بڑی تکنیکی چھلانگ لگاتے ہوئے، دہلی پولیس نے اب بند نیٹ میں ہندی آواز ٹائپنگ کی سہولت کے ساتھ فونیٹک کی بورڈ سسٹم متعارف کرایا ہے۔ کرائم کریمنل اینڈ نیٹ ورکنگ سسٹم (سی سی ٹی این ایس) جس پر پورے ملک میں ایف آئی آر درج کرنے، کیس ڈائری لکھنے اور چارج شیٹ جمع کرانے وغیرہ سے شروع ہونے والی تفتیش کے تمام کام کیے جاتے ہیں۔آئی اوز کو ہندی میں کمپیوٹر ٹائپ کرنے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑ رہا تھا، جو اس خطے کی زبان ہے جسے شکایت کنندگان اور عام لوگ بات چیت اور اپنے بیانات ریکارڈ کرنے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ اس تکنیکی حل کے ساتھ اب تفتیشی افسران (IOs) فونیٹک کی بورڈ کا استعمال کرتے ہوئے اپنے کام کو الیکٹرانک طور پر بولنے اور ریکارڈ کرنے کے قابل ہو جائیں گے۔ یہ سہولت ہندی ٹائپسٹ پر انحصار یا انگریزی حروف تہجی میں ہندی ورژن ریکارڈ کرنے کی مجبوری کو ختم کرے گی جس سے تفتیش میں کارکردگی، درستگی اور شفافیت آئے گی۔ سپیشل سی پی ٹیکنالوجی اور نفاذ مکتیش چندر کے تحت تیار اور عمل میں لایا گیا، یہ شمالی ہند کی ہندی بولنے والی ریاستوں میں ہونے والی اپنی نوعیت کا پہلا نظام اختراع ہے۔پولس اہلکاروں، خاص طور پر IOs کو سرکاری کاموں جیسے ایف آئی آر، کیس ڈائری، فائنل رپورٹ وغیرہ لکھنے کے لیے CCTNS کو ہندی میں چلانے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑ رہا تھا، کیونکہ بہت کم اہلکار ہندی ٹائپنگ میں ماہر ہیں اور اکثر پیشہ ور ہندی ڈیٹا انٹری آپریٹرز کی مدد لی جاتی ہے۔ مزید یہ کہ نظام ہندی رسم الخط کو قبول نہیں کرتا تھا اور ہندی کے الفاظ اور جملے بھی انگریزی رسم الخط میں لکھنے پڑتے تھے۔ تاہم، نیا تیار کردہ طریقہ کار تیز، آسان اور مصنوعی ذہانت (AI) پر مبنی ہے۔ روایتی ہندی/اردو الفاظ کی ایک لغت، جو اکثر پولیس کے کام میں استعمال ہوتی ہے، صارفین کی سہولت کے لیے شامل کی گئی ہے۔ یہ نظام ہندی اور اردو کے نئے الفاظ بھی پکڑتا ہے اور انہیں ڈیٹا بیس کے لیے ذخیرہ کرتا ہے، اس طرح پولیس کے کاموں میں استعمال ہونے والے تمام الفاظ اور نحو کو شامل کرنے کے لیے اس کے ذخیرہ الفاظ کو بڑھایا جاتا ہے۔اس نظام نے ڈیجیٹل طور پر مناسب ریکارڈ کو برقرار رکھنے کے سلسلے میں پولیس کے کام کی رفتار، درستگی اور کارکردگی کو بہتر بنایا ہے۔ یہ سی سی ٹی این ایس استعمال کرنے والے اہلکاروں کے لیے ایک بڑی راحت اور تفتیشی کام میں ایک سنگ میل کے طور پر آیا ہے۔یہ سی پی دہلی شری راکیش استھانہ کے ویژن کے ساتھ مطابقت رکھتا ہے تاکہ تفتیش میں پیشہ ورانہ مہارت پیدا کی جا سکے جس کے لیے تفتیش کو امن و امان سے الگ کر دیا گیا ہے تاکہ کام کو ہموار کیا جا سکے اور پولیس اسٹیشنوں اور خصوصی یونٹوں میں تفتیش کے معیار کو بہتر بنایا جا سکے۔ سی سی ٹی این ایس سسٹم کے اندر اسپیچ ٹو ٹیکسٹ سافٹ ویئر کے ذریعے ہندی ٹائپنگ کا تکنیکی حل IO کے کام میں آسانی اور کارکردگی لانے کے لیے ایک سنگ میل ہے۔ایک اعلی پولیس اہلکار نے ایم این این کو بتایا کہ ایک پائلٹ پروجیکٹ کے طور پر، یہ نظام نئی دہلی اور شمالی اضلاع کے تمام پولیس اسٹیشنوں میں شروع کیا گیا ہے اور جلد ہی تمام اضلاع میں شروع کیا جائے گا۔

الدال علیٰ خیر کفاعلہ (شیئر کریں)

About ہماری آواز

ہماری آواز ایک غیر جانب دار نیوز ویب سائٹ ہے جس پر آپ سچی خبروں کے ساتھ ساتھ مذہبی، ملی،قومی، سیاسی، سماجی، ادبی، فکری و اصلاحی مضامین اور شعر وشاعری پڑھ سکتے ہیں۔ یہی نہیں آپ خود بھی ہمیں اپنے پاس پڑوس کی خبریں اور مضامین وغیرہ بھیج سکتے ہیں۔

Check Also

راجیہ سبھا الیکشن: عمران پرتاپ گڑھی کو ٹکٹ ملنے سے سینئر کانگریس لیڈر نغمہ ناراض،پون کھیڑا بھی مایوس

نئی دہلی:(ابوشحمہ انصاری)بی جے پی اور کانگریس نے راجیہ سبھا انتخابات کے لیے اپنے امیدواروں …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔